  • 1. Data: 2014-06-24 19:12:18
    Temat: Jak dopiec dluznikowi zgodnie z prawem
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    Jak możliwie najmocniej dopiec dłuznikowi zgodnie z prawem. Kwota jest
    pare niewielka, ok 1000, ale jestem sklonny nawet doplacic, byleby
    dluznik otrzymal taka nauczke, zeby popamietal ja do konca zycia.

    Dotkliwie, ale zgodnie z prawem.

    Pomysly?

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 2. Data: 2014-06-24 20:41:34
    Temat: Re: Jak dopiec dluznikowi zgodnie z prawem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem"
    <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pare niewielka, ok 1000, ale jestem sklonny nawet doplacic, byleby
    > dluznik otrzymal taka nauczke, zeby popamietal ja do konca zycia.

    A dłużnik ma jakikolwiek majątek mogący służyć za zer dla komornika?

  • 3. Data: 2014-06-24 21:18:19
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 24.06.2014 20:41, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem"
    > <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A dłużnik ma jakikolwiek majątek mogący służyć za zer dla komornika?

    Tak, samochod, mieszkanie, sprzetu od groma. ruchomosci znaczy wszelakie
    - tylko jest ryzyko, ze ma to na zone a nie na siebie.

  • 4. Data: 2014-06-24 21:41:48
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-06-24 21:18, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:

    > Tak, samochod, mieszkanie, sprzetu od groma. ruchomosci znaczy wszelakie
    > - tylko jest ryzyko, ze ma to na zone a nie na siebie.

    jak ma ruchomosc w ręku (np. prowadzi auto) to mozna mu zabrać, nawet
    jak nie jest jego.
    Sprzedaj dług jakiejs wrednej firmie, choc jak ma mocną psychę to się
    nie przejmie...

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2014-06-24 21:53:23
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 24.06.2014 21:41, the_foe wrote:

    > jak ma ruchomosc w ręku (np. prowadzi auto) to mozna mu zabrać, nawet
    > jak nie jest jego.
    > Sprzedaj dług jakiejs wrednej firmie, choc jak ma mocną psychę to się
    > nie przejmie...

    która firma jest najwredniejsza? :D

  • 6. Data: 2014-06-24 22:10:33
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-24 21:53, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:

    > która firma jest najwredniejsza? :D

    Urząd Skarbowy jesli chodzi ci o te prowadzące egzekucje

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-06-24 22:16:14
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 24.06.2014 22:10, Sonn wrote:

    > Urząd Skarbowy jesli chodzi ci o te prowadzące egzekucje

    niby tak, ale ich to nie interesuje, ja zaplacilem podatki od faktury i
    maja to w dupie ze moj chujkotrahent mi nie zaplacil...

    a nie moge zglosic nieprawdy do sluzb, ze to trrorysta czy inny chuj,

    najgorsze, ze to byly znajomy - zawsze tak jest, nie rob biznesu ze
    znajomymi

  • 8. Data: 2014-06-24 22:22:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-06-24 22:16, Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem pisze:
    > niby tak, ale ich to nie interesuje, ja zaplacilem podatki od faktury i
    > maja to w dupie ze moj chujkotrahent mi nie zaplacil...
    Skorzystaj z ulgi na złe długi - będzie musiał zwrócić do US odliczony
    VAT, chociaż przy wymienionej przez Ciebie kwocie, to może najwyżej
    wywołać u niego uśmiech. Ale może US się zainteresuje i jakąś kontrolę
    mu trzaśnie? ;-)

    > najgorsze, ze to byly znajomy - zawsze tak jest, nie rob biznesu ze
    > znajomymi
    Zacznij robić z rodziną :->

    Maciek

  • 9. Data: 2014-06-24 22:32:21
    Od: Murzyńska Murzyńskość Jestem Literatem <h...@a...pl>

    On 24.06.2014 22:22, Maciek wrote:
> [...]
    > VAT, chociaż przy wymienionej przez Ciebie kwocie, to może najwyżej
    > wywołać u niego uśmiech. Ale może US się zainteresuje i jakąś kontrolę

    chcialem mu dopiec a nie rozsmieszyc,

    > Zacznij robić z rodziną :->

    Wez spierdalaj, pardon moj parlamentarny jezyk, to jeszcze wieksze gowno
    robic z rodzina.

  • 10. Data: 2014-06-24 22:33:11
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    pisze:

    > Tak, samochod, mieszkanie, sprzetu od groma. ruchomosci znaczy
    > wszelakie - tylko jest ryzyko, ze ma to na zone a nie na siebie.

    Zlecić komornikowi poszukiwanie majątku i podpowiedzieć który
    majątek ma znaleźć (nieruchomość). Komornik naliczy sobie opłatę
    stosunkową.

    Zlecić przy tym milion czynności, najlepiej najdroższych, które
    nie sa "taryfowane" tylko jako doręczenie korespondencji, a
    kasowane od sztuki ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90