eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży. › Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
  • Data: 2008-11-20 22:56:47
    Temat: Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
    Od: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Pierwszy mam taką sytuację. Data sprzedaży 30.10.2008 r. (protokół
    odbioru robót),
    data wystawienia faktury 07.11.2008 r. Jak zaksięgować. KPiR i Vat.
    Z tego co się doczytałem to dochodowy PIT 5L powinienem rozliczyć w
    październiku, VAT7 w listopadzie.
    Tylko jak to zapisać w kpir, skoro data wystawienia faktury jest późniejsza
    niż data księgowania.
    Korzystam z rachmistrza firmy Insert.
    Pozdrawiam. Zbyszek