eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży. › Re: Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
  • Data: 2008-11-21 20:52:37
    Temat: Re: Jak księgować? -inna data wystawienia faktury a inna data sprzedaży.
    Od: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie.
    Zmieniłem kodowanie.

    Dzięki za informację.
    Datę wystawienia faktury wymyśliła księgowa dużej jednostki budżetowej,
    Ja jestem "Cienki Bolek" więc nie dyskutowałem. Nie ma specjanych terminów
    fakturowania jeżeli chodzi o projektowanie. Obowiązują ogólne zasady.

    Całe szczęście, że nie mam podatku dochodowego do zapłacenia nawet jak
    zaksięguję
    w październku jako przychód nieudokumentowany; w projektowaniu nie ma
    regularnych
    dochodów i czasem przez kilka miesięcy nie wystawia się żadnej faktury :-(.

    A więc zaksięguje dochód 30.10 jako nieudokumentowany, a VAT 06.11, z
    nadzieją, że
    przez następnych 7 lat nikt mnie nie poprosi o pokazanie kpir i dokumentów.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.
    Zbyszek.