  • 11. Data: 2005-01-31 07:46:31
    Temat: Re: Jak nie zapłacić VAT od inernetu po 31.03.05
    Od: "Bozoo" <z...@e...net.pl>

    > i jest tak nadal, ale to nie oddzialy - tylko ich wewnetrzny podzial firm
    na
    > duze i male:-)

    Mnie się cus zdaje, że ów tajemniczy podział "made in tp sa" ma się
    nijak do wspomnianej interpretacji. To nagięcie prawa do własnych
    potrzeb i to na grandę.

  • 12. Data: 2005-01-31 09:52:36
    Od: "fenRis" <f...@a...w.stopce.pl>

    Użytkownik "AlterNative" <n...@g...wytnij.pl> napisał w
    wiadomości news:ctdfrj$qpt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wiem, ze niektórzy (przynajmniej w moich stronach) prowiderzy już
    > wysyłają korekty faktur (z 22% na zw.)dla osób prowadzących działalnośc
    > gospodarczą

    Tak, w Szczecinie tezx obowiazuje taka interpretacja i ja korygowalem
    faktury za kores maj-sierpien...

    fenRis

  • 13. Data: 2005-01-31 20:52:28
    Od: siarra <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2005 15:29:12 +0100, Bozoo napisał(a):

    > A ciekawe czy tepsa bedzie korygować :)
    > O ile dobrze pamiętam, były opowieści na grupie, iż
    > różne oddziały różnie naliczają ów vat.

    Od maja 2004 moja firma dostaje faktury na DSL od TPsy ze stawką "zw.", a
    świadczę usługi dostępu. Nie pomogło nawet poinformowanie ich poleconym o
    tym ze odsprzedaje łącza. Ciekawe kiedy przyjdzie mi zapłacić VAT za te
    wszystkie miesiące od 7 DSLi...

    Czy jeśli w lutym przyjdzie klient i zapłaci mi do końca roku, a ja
    wystawię mu fakturę to mogę zapisać "Abonamet za dostęp do sieci Internet
    02-12.2005, stawka VAT: zw." ?? Nie bede musiał potem korygować stawek?

    siarra

  • 14. Data: 2005-02-01 09:25:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Jan 2005, siarra wrote:
> [...]
    >+ 02-12.2005, stawka VAT: zw." ?? Nie bede musiał potem korygować stawek?

    ...a do wątku:
    "Kiedy wystawiac FV za Internet (abonament)??"
    ...to możesz zajrzeć i się ustosunkować ?
    Mniemasz że nam się chce powtórzyć komplet argumentów za i przeciw
    bo ciebie tam nie było ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-02-02 00:13:15
    Od: siarra <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2005 10:25:16 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > ...to możesz zajrzeć i się ustosunkować ?
    > Mniemasz że nam się chce powtórzyć komplet argumentów za i przeciw

    Czytam wszystko o podatkach i fakturach za Internet i juz trochę jestem
    skołowany. Dlatego szukam potwierdzenia tego co wydaje mi sie, ze wiem.

    pozdrawiam siarra