  • 1. Data: 2005-03-08 19:59:14
    Temat: Ulga remontowa - wspólne rozliczanie
    Od: Klaudiusz Gawlik <k...@o...pl>

    Witam!
    Moi rodzice w zeszłym roku rozliczali sie wspólnie. Mieli jakąś tam
    kwote odliczen na ulge remontową budynku mieszkalnego. dajmy na to 3000.
    W tym roku korzystniej jest dla nich rozliczyc sie osobno.
    Jesli chcieli by kontynuowac ulgę remontową to jaką kwotę wpisać w polu
    "odliczenia z tytułu ulgi za rok 2003" - czy dobrze kombinuję ze to ma
    być dla każdego z rodziców ta kwota co w zeszłym roku podzielona na pół?
    a w tym roku każdy odlicza reszte rachunków we własnym PICie?

    --

    Pozdrawiam serdecznie
    Klaudiusz <KL@uS> Gawlik

    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia
    sprzętu." :D

  • 2. Data: 2005-03-08 20:50:56
    Temat: Re: Ulga remontowa - wspólne rozliczanie
    Od: spp <s...@o...pl>

    Użytkownik Klaudiusz Gawlik napisał:
> [...]
    > być dla każdego z rodziców ta kwota co w zeszłym roku podzielona na pół?
    > a w tym roku każdy odlicza reszte rachunków we własnym PICie?

    PIT-D jest wspólny (1 egz.), nawet jak będą rozliczali się osobno.

    spp

  • 3. Data: 2005-03-08 21:05:37
    Od: Klaudiusz Gawlik <k...@o...pl>

    spp wrote:

    > PIT-D jest wspólny (1 egz.), nawet jak będą rozliczali się osobno.

    :)
    Kurcze, ale mnie przymuliło. No jasne ze jest wspólny. I po problemie ;)
    Dzieki za szybką odpowiedź!