    From: m...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak podkablowac goscia w US?
    Date: Mon, 1 Sep 2008 10:26:40 -0700 (PDT)

    Witam, mam od dluzszego na pienku z kims, generalnie wielka wojna,
    oszukal mnie finansowo, bylam naiwna, nie wazne, generalnie chce
    "uprzejmie doniesc" do jego lokalnego US, ze on wynajmuje komus
    mieszkanie nie placac podatku od przychodu za to od 5 lat, znam jego
    NIP, pesel, adres itd, znam dane wynajmujacego rowniez. Do kogo w US i
    jak takie cos mozna zrobic? Zadzwonic, napisac, jest juz cos takiego
    jak "policja skarbowa"?
    Bardzo prosze o pomoc, wiem ze to wredne, ale wobec tej osoby nie mam
    absolutnie jakichkolwiek czynnosci lagodzacych.
    pozdrawiam
    monia