  • 11. Data: 2008-04-01 17:15:05
    Temat: Re: Jak rozliczyc 2x PIT11 + 3x PIT 8c ?to
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Tue, 01 Apr 2008 08:32:55 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >Nic ci nie daje.
    >Z tym, że US same nie wiedzą dlaczego ma być pit-36, a nie pit-37 i jak
    >tylko "komputer przsyjął" to jest dobrze.
    >Ostanio babka mi pit-36 kazała przerabiać na pit-37. Az trzeba bylo
    >nawrzeszczeć.

    A ja poprosiłem żonę o pójście do US i zagranie blondynki. Żona wyjęła
    wszystkie PITy, pokazała babce z zapytaniem "co ja mam z tym zrobić".
    Babka powiedziała: wszystko (wiadomo, oprócz giełdy) rozliczyć na
    PIT-36.

    I chyba tak zrobię. Chociaż to wszystko i tak bez sensu jest, IMHO.
    Ale dopóki kwota podatku się nie zmienia, to się nie martwię. Komu się
    będzie chciało zajmować jakimiś niezgodnościami, kiedy kasy z tego nie
    będzie.

    --
    z/svc