  • 1. Data: 2005-03-31 08:22:52
    Temat: Jak rozliczyć zarobki z niemiec
    Od: "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl>

    Dostaję wynagrodzenie w euro, jak to rozliczyć?
    Jaki pit, i w jakiej walucie? Mam to przeliczyć na złote, jeśli tak to po
    jakim kursie?

    Edyta

  • 2. Data: 2005-03-31 20:03:52
    Temat: Re: Jak rozliczyć zarobki z niemiec
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Edyta Szajnóg" <e...@n...com.pl> napisał w wiadomości
    > Dostaję wynagrodzenie w euro, jak to rozliczyć?

    w PIT-36

    > Jaki pit, i w jakiej walucie? Mam to przeliczyć na złote, jeśli tak to po
    > jakim kursie?
    >
    > Edyta

    Jeśli wynagrodzenie dostałas na rachunek walutowy - to przeliczasz wg kursu
    ustalonego przez bank z którego usług korzystasz na dzień otrzymania kasy
    Jeśli wynagrodzenie dostałaś do ręki - to wg kursu średniego NBP z dnia
    otrzymania kasy

    Od "przeliczonych" wynagrodzeń odejmujesz równowartość 30 diet (taki
    limicik)
    Znajdziesz sama wartość diet czy mam poszukać?

    Co do metody obliczania PIT-36 chętnie pomogę, ale nie dziś ;-( Sorry. To
    jest troszkę pisania z mojej strony, ale metoda jest prosta

    gdyby coś to pisz na GG 4935175