  • 1. Data: 2005-03-31 08:38:10
    Temat: Jaki Cit w sp. z o.o.
    Od: "Sebastian" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    mam zdechłą sp. z o.o. - proszę przypomnijcie mi jakie dokumenty prócz bilansu
    powinienem złożyć do dziś? - tj. który CIT.

    Pozdrawiam
    Seb

  • 2. Data: 2005-03-31 08:56:48
    Temat: Re: Jaki Cit w sp. z o.o.
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/31/2005 10:38 AM, Użytkownik Sebastian napisał:

    > Witam,
    >
    > mam zdechłą sp. z o.o. - proszę przypomnijcie mi jakie dokumenty prócz bilansu
    > powinienem złożyć do dziś? - tj. który CIT.

    CIT-8 w wersji 18 plus ewentualne załączniki.

    Sprawozdanie finansowe składa się w ciągu 10 dni od dnia zatwierdzenia,
    niekoniecznie jest to 31-03.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-03-31 20:06:44
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "du hast mich gefragt" <d...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:d2gebb$3ln$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > CIT-8 w wersji 18 plus ewentualne załączniki.
    >
    > Sprawozdanie finansowe składa się w ciągu 10 dni od dnia zatwierdzenia,
> [...]

    sprawozdanie finansowe musi być zatwierdzone do końca czerwca i później masz
    10 dni na złożenie tego do US (wraz z odpisem uchwały Zgromadzenia
    Wspólników dot. zatwierdzenia)

    tomek