  • 1. Data: 2006-02-15 17:32:32
    Temat: Jak to jest ze zeznaniem podatkowym wysłanym pocztą?
    Od: "el gato" <c...@o...pl>

    Wysłałem korekte zeznania podatkowego poczta (z tego co wiem można) i dzwoni
    pani (bez podtekstow - uprzejma) z informacja o znaczkach skarbowych, a
    raczej ich braku.

    I tu moje pytanie, gdzie mozna kupic taki znaczek chyba tylko w US, wiec
    wysylanie zeznania poczta to fikcja i tak trzeba isc i znaczkow nakupic
    osobiscie?

    nie chodzi mi tu o te 6,5 zl tylko o sama zasade wysylania zeznania poczta
    --
    el gato

  • 2. Data: 2006-02-15 17:39:43
    Temat: Re: Jak to jest ze zeznaniem podatkowym wysłanym poczt??
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "el gato" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > osobiscie?
    >

    > nie chodzi mi tu o te 6,5 zl tylko o sama zasade wysylania zeznania poczta

    Abstrahujac od podstaw prawnych (nie wiem jak jest) to i tak dobrze - mozesz
    przeciez przebywac akurat na drugim koncu Polski. Zakupienie w tamtejszym
    USie znaczkow i wyslanie poczta to mniejsza subiekcja niz
    kilkusetkilometrowa podroz.
    Poza tym znaki skarbowe mozna pewnie zakupic w paru innych miejscach, nie
    tylko w US.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-15 18:11:30
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net>

    > Wysłałem korekte zeznania podatkowego poczta (z tego co wiem można) i
    dzwoni
    > pani (bez podtekstow - uprzejma) z informacja o znaczkach skarbowych, a
    > raczej ich braku.

    Do korekty króregokolwiek zeznania trzeba dołączać jakieś znaczki????

    --
    jacenty
    www.goldap.info

  • 4. Data: 2006-02-15 18:27:37
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "jacenty (R)" <www(at)goldap.net> wrote in message
    > dzwoni
    >
    > Do korekty króregokolwiek zeznania trzeba dołączać jakieś znaczki????

    pewnie do czynnego żalu trezba.
    Znaki skarbowe możesz kupić w większości urzędów pocztowych

    Magdi