  • 1. Data: 2005-11-09 09:23:39
    Temat: Jak "wrzucic" w koszty rzecz kupiona w USA
    Od: Aurigus <a...@g...pl>

    Mam pewne urzadzenie, ktore przywieziono mi z USA. Bede go uzywal w DG.
    Jak wrzucic je w koszty- mam tylko amerykanski paragon ze sklepu.
    Wydaje mi sie ze najprosciej bedzie zrobic umowe kupna-sprzedazy z os.
    fizyczna i na tej podstawie wrzucic to w koszty.
    250$ okolo 800 zlotych, wiec chyba nawet nie bede musial placic 2% podatku.
    Czy dobrze mysle?

    Pozdrawiam

    Aurigus

  • 2. Data: 2005-11-11 00:53:00
    Temat: Re: Jak "wrzucic" w koszty rzecz kupiona w USA
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 9 Nov 2005, Aurigus wrote:

> [...]
    > fizyczna i na tej podstawie wrzucic to w koszty.
    > 250$ okolo 800 zlotych, wiec chyba nawet nie bede musial placic 2% podatku.

    A kto powinien był (lub jeszcze jest) zapłacić należne cło
    plus VAT od importu ??? Bo 250$ to jak na mój gust kwota wyższa
    niż zwolnienie.

    > Czy dobrze mysle?

    IMHO wystawiasz się na strzał :) - na razie nam jak rozumiem.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)