  • 1. Data: 2006-08-01 00:16:10
    Temat: Jak wyliczyc odsetki dla ZUS?
    Od: "Radek" <...@p...onet.pl>

    Prowadze 1-os DG (KPiR, VAT).
    Spoznilem sie ostatnio z ZUS-em (ponad 20 dni).
    Teraz moge juz zaplacic wszystkie 3 czesci skladowe zaleglej skladki,
    tylko podpowiedzcie prosze, jakie odsetki mam doliczyc do kazdej z nich.

  • 2. Data: 2006-08-01 05:53:24
    Temat: Re: Jak wyliczyc odsetki dla ZUS?
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Radek" <...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Teraz moge juz zaplacic wszystkie 3 czesci skladowe zaleglej skladki,
    > tylko podpowiedzcie prosze, jakie odsetki mam doliczyc do kazdej z nich.

    skorzystaj z kalkulatora odsetek podatkowych np. na www.gofin.pl

    Magdi

  • 3. Data: 2006-08-01 16:41:00
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    > Teraz moge juz zaplacic wszystkie 3 czesci skladowe zaleglej skladki,
    > tylko podpowiedzcie prosze, jakie odsetki mam doliczyc do kazdej z nich.

    Chorobowe już możesz sobie darować.
    Dopóki Ci ZUS nie przywróci terminu (na Twój wniosek).