  • 1. Data: 2002-02-06 17:55:33
    Temat: Jak wystawić fakturę korygującą?
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    W związku z tym, że wystawiałem przez styczeń faktury z pozycją "Koszty
    wysyłki" i stawką VAT zwolnioną muszę je skorygować do stawki 22% mam
    pytanie czy tą kwotę nadwyżki powinien mi odbiorca zwrócić i czy musze coś
    ewidencjonować w KPiR jeśli nic więcej się nie zmienia?
    Przy okazji dopatrzyłem się że w programie Fakturka w którym to wystawiałem
    faktury zamiast ceny netto podawałem cenę jednostkową brutto, ale wartość
    netto oraz VAT i Wartość brutto była poprawna. Czy trzeba więc to również
    poprawiać czy po prostu skreślić na fakturze netto i napisać brutto?

    Proszę o rady. Może ktoś jest również w posiadaniu Faktur korygujących w
    formacie arkusza Excela, albo zna darmowy program który umożliwia
    wystawianie korekt, ale stawek VAT (te z podatki.pl niestety nie mogą :( )

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>