  • 1. Data: 2014-05-18 21:03:59
    Temat: Jak zaksięgować fakturę z poprzedniego miesiąca w KPIR ?
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    Witam,

    właśnie zakończyłem księgowanie faktur zakupu za kwiecień, zrobiłem
    podliczenie i okazało się, ze miałem jeszcze jedną fakturę kwietniową,
    którą teraz znalazłem. Jak najlepiej to rozwiązać aby być w zgodzie z
    prawem? Księgować w maju ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2014-05-18 21:08:03
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 18.05.2014 21:03, Marek wrote:
> [...]
    > podliczenie i okazało się, ze miałem jeszcze jedną fakturę kwietniową,
    > którą teraz znalazłem. Jak najlepiej to rozwiązać aby być w zgodzie z

    Pytalem kiedys o to ksiegowosc i bylo, ze jak zdarza sie sporadycznie,
    to zaksiegowac jako pierwsza fakture kosztowa w kolejnym miesiacu. Czyli
    tak jak piszesz - zaksieguj jako pierwsza w maju.

    OCzywiscie w przypadku faktur sprzedazy urzedy skarbowe nie sa takie
    laskawe - bo to wtedy podpada pod unikanie opodatkowania ;)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 3. Data: 2014-05-18 22:40:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-18 21:08, Malpy i Delfiny pisze:

    > Pytalem kiedys o to ksiegowosc i bylo, ze jak zdarza sie sporadycznie,
    > to zaksiegowac jako pierwsza fakture kosztowa w kolejnym miesiacu. Czyli
    > tak jak piszesz - zaksieguj jako pierwsza w maju.

    Podatek za kwiecień zapłaciłeś już?
    Jeśli tak, to zaksięguj ją np z jutrzejszą datą. W końcu poczta też może
    zawalić ;)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2014-05-18 22:43:13
    Od: Marek <x...@x...xxx>

    W dniu 2014-05-18 22:40, Pete pisze:
    > Podatek za kwiecień zapłaciłeś już?
    > Jeśli tak, to zaksięguj ją np z jutrzejszą datą. W końcu poczta też może
    > zawalić ;)

    Podatku jeszcze nie zapłaciłem, ale już wszystko podliczone.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 5. Data: 2014-05-19 10:05:51
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-18 22:43, Marek pisze:

    > Podatku jeszcze nie zapłaciłem, ale już wszystko podliczone.

    Jak ręcznie prowadzisz księgi, to zaksięguj ją 21-go.

    --
    Pete