    From: Jaco <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak zaksięgowac przychod
    Date: Thu, 18 Nov 2004 17:22:47 +0100

    Witam, mam ryczałt + VAT, chcę zaksięgować pewną usługę, czy za każdą
    usługę muszę wystawiać fakturę VAT gdyż jestem płatnikiem VATu??,

    czy moge wystawić tylko dowód wewnętrzny, ale wtedy czy także musze
    odprowadzić VAT (na dowodzie wpisuje się kwotę netto) więc się
    zastanawiam skąd ten VAT mam wziąść???
    a może w tym przypadku wystarczy tylko odprowadzić podatek a kwotę od
    zleceniodawcy pobrać bez VATu!!!.

    dodam że usługa nie byłaby dla firmy lecz osoby prywatnej.