  • Data: 2004-11-19 19:19:10
    Temat: Re: Jak zaksięgowac przychod
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Nov 2004, Jaco wrote:

    >+ Witam, mam ryczałt + VAT, chcę zaksięgować pewną usługę, czy za każdą
    >+ usługę muszę wystawiać fakturę VAT gdyż jestem płatnikiem VATu??,
    >+
    >+ czy moge wystawić tylko dowód wewnętrzny,

    ...zadaj groups.googlowi hasło "sprzedaż nieewidencjonowana"....
    Oczywiście zastrzegam że NIE WIEM czy przepisy ryczałtowe
    pozwalają rozliczać sprzedaż w oparciu o ewidencję VAT :)
    ale podejrzewam że (podobnie jak na KPiR) - tak.
    Takoż nie wiem jak ty prowadzisz ewidencję sprzedaży...
    (to dla groups.google pewnie standardowe haśło "wróżka" :))

    >+ ale wtedy czy także musze
    >+ odprowadzić VAT

    ...no a jak... ??

    >+ (na dowodzie wpisuje się kwotę netto)

    E tam. Czyżbyś twierdził że JEDYNYM istniejącym DW jest tzw.
    "druk DW" ? :)
    Delegacje, "zestawienia sprzedaży", faktury wewnętrzne... to
    wszystko są *dowody wewnętrzne* - bo kontrahent ci ich nie
    podpisuje...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)