  • 1. Data: 2003-12-24 23:04:27
    Temat: Jaka forme rozliczania wybrać?
    Od: "albercik" <m...@w...pl>

    Witam Wszystkich grupowiczów
    Mam następujący problem:
    Mamy zamiar wspólnie z kolegami połączyć komputery na Osiedlu,
    narazie zgłosiło sie około 60 osób zainteresowanych. To bardzo dobrze
    tak wiele osób chce sie połączyć natomiast już jest problem taki,
    że osoba która bedzie się siecią zajmować bedzie czerpać zyski z chodźby
    nawet
    opłat miesięcznych za internet. Innym problemem jest to, że spółdzielnia nie
    chce sie
    zgodzic na sieć, prezes powiedział, że to nie Firma itp nie da zgody na
    łączenie komputerów.
    Pomysł jest następujący założenie Firmy jednoosobowej, to nam rozwiąże
    wszelkie problemy ze zgodami i opłatami (podatkiem)za zarobek, chcemy, aby
    wszystko było legalne.
    Niestety nie wiem za bardzo jak w 2004 roku przebiegać bedzie założenie
    Firmy. Teraz za
    bardzo także sie nie orientuje :( Firme mamy zamiar założyć już w styczniu
    :)
    Nie wiem czy np potrzebna jest koncesja, karta czy księga, a może ryczałt
    bedzie lepszy dla rozliczania sie. I wiele wiecej mam pytań , prosze o jakąś
    pomoć może jakieś dane z
    informacjami jak takie coś należy zrobić ? Może ktoś na priv bedzie chciał
    mi pomoć w takim przedsięwzięciu? Dziękuje za każdą możliwą pomoc.
    Pozdrawiam i życze Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2004 Roku.
    Albert

  • 2. Data: 2003-12-24 23:10:43
    Temat: Re: Jaka forme rozliczania wybrać?
    Od: "gretagorzolka" <g...@w...pl>

    Prawdopodobnie koncesja nie bedzie wymagana, interesujący problem jeszcze
    nie zajmowałam się Firmą komputerową :)
    Ciekawe co mają do powiedzenia inne osoby
    pozd Greta

  • 3. Data: 2003-12-25 08:35:19
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    Na moim osiedlu jest też "firma" która świadczy usługi dostepu do internetu
    i TV kablowej i jest ona Stowarzyszeniem, to coś innego niz działalność
    gospodarcza, proszę moze ktos mądry wytłumaczy, ja sie nie znam na
    stowarzyszeniach, ale to jakas inna forma. Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-12-25 22:55:21
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik N. n...@n...buziaczek.pl ...

> [...]
    > działalność gospodarcza, proszę moze ktos mądry wytłumaczy, ja sie nie
    > znam na stowarzyszeniach, ale to jakas inna forma. Pozdrawiam.

    Wydaje mi się że stowarzyszenie to chyba rejestruje się w sądzie, tak jak
    np. sp. z o.o. - mylę się?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć
    między nimi. I cóż ty na to fizyko???

  • 5. Data: 2003-12-27 20:13:57
    Od: "N." <n...@n...buziaczek.pl>

    > Wydaje mi się że stowarzyszenie to chyba rejestruje się w sądzie, tak jak
    > np. sp. z o.o. - mylę się?

    Hm... właśnie ja tylko podsunęłam taką myśl... ale może ktoś znający się na
    tym rozwinie myśl... nie wiem czy to najlepsza forma... Tylko tak
    zaproponowałam :)