  • 1. Data: 2008-07-15 12:41:03
    Temat: Jaka jest cena certyfikatu?
    Od: RBprv <b...@o...pl>

    Dzisiaj księgowa mi mówi że załatwiła sobie certyfikat w jeden dzień. Na
    miejscu zapłaciła 240zł i "dostanie jeszcze fakture z warszawy na
    700zł". Co to znaczy? Na wszystkich stronach jakie widziałem cena
    wynosiła ok 350zł.

  • 2. Data: 2008-07-15 12:45:34
    Temat: Re: Jaka jest cena certyfikatu?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    RBprv pisze:
> [...]
    > miejscu zapłaciła 240zł i "dostanie jeszcze fakture z warszawy na
    > 700zł". Co to znaczy? Na wszystkich stronach jakie widziałem cena

    Mój kosztował właśnie 300 z groszem.

    Może znalazła jakiś pozłacany ;)

    Albo może ma abonament na 10 lat?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2008-07-16 05:37:15
    Od: "Daniel" <d...@o...eu>

    Użytkownik "RBprv" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscu zapłaciła 240zł i "dostanie jeszcze fakture z warszawy na 700zł".
    > Co to znaczy? Na wszystkich stronach jakie widziałem cena wynosiła ok

    A moze bys napisal co to za certyfikat?