    From: Magda <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaka stawka podatku jeśli nie rozliczyłam dochodowego?
    Date: Sun, 18 Jun 2006 15:42:09 +0200

    Wykonałam niegdyś parę zleceń (2003-2005), przyjęłam za nie płatności i
    części niestety nie rozliczyłam. Małe kwoty ale jednak. Płatności
    przyjmowałam na konto, umów pisemnych nie było.

    Czy po ujawnieniu tych nierozliczonych kwot przeze mnie lub przez us
    podatek będzie naliczony wg. normalnych stawek czy 75%? Czy stawka w
    takim przypadku jest zależna od tego kto ujawnił sprawę (ja jako
    zapominalski podatnik lub US)?

    pzdr, Madzia