  • 1. Data: 2004-07-29 22:24:27
    Temat: Jaka umowa
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

    Chce zatrudnić przedstawiciela handlowego na własnej działalności. Czy mogli
    byście mi powiedzieć jaki rodzaj umowy powinienem z nim podpisać???

    pzdr

    Makwi

    PS: Gdzie ewentualnie taki wzór umowy znaleźć??

  • 2. Data: 2004-07-31 20:57:42
    Temat: Re: Jaka umowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 30 Jul 2004, Makwi wrote:

    >+ Chce zatrudnić przedstawiciela handlowego na własnej działalności. Czy mogli
    >+ byście mi powiedzieć jaki rodzaj umowy powinienem z nim podpisać???

    Nie moglibyśmy ;)
    Ale mi się wydaje że trzeba by przeczytać okolice art. 750 K.C.,
    czyli umowę agencyjną. Wygląda że "to jest to" - a wg. K.C.
    nie liczy się tytuł umowy tylko znaczenie treści :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)