  • 11. Data: 2004-10-12 11:29:53
    Temat: Re: Jaką wartość na dzień dzisiejszy ma...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    >> Raczej nie musi oddać ;)
    >> Przedawnienie ;)
    > skąd wiesz?

    Domyślam się ;)
    Nie pytaj na podstawie czego, ale intuicyja mi mówi, że była to jakaś
    pożyczka zenio dla franka i jakaś umowa pic na wodę fotomontaż na
    pismie bez swiadkow ;>

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 12. Data: 2004-10-12 11:48:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
    > No ale na jakiej podstawie chcesz to rewaloryzowac???

    A uważasz, że nie powinno się tego rewaloryzować, mimo inflacji ?

    pozdr

    Monika

  • 13. Data: 2004-10-12 12:12:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-12 13:17, SDD rzecze:
    > No ale na jakiej podstawie chcesz to rewaloryzowac???

    Chodzi Ci o wycenę prawną, czy oszacowanie wartości?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 14. Data: 2004-10-14 05:01:50
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław S" <r...@t...pl> napisał

    > potrafi ktoś mi powiedzieć jaką wartość na dzień dzisiejszy ma kwota
    1600000
    > zł z roku 1986??

    Ja proponuję tak policzyć: - weź "pasek" od wypłaty kogoś z roku 1986 albo
    zobacz, jaka była wtedy średnia płaca i w ten sposób przelicz na rok 2004.
    Przykład ; średnia płaca w 1986 = 16.000 zł (biorę z sufitu, bo wtedy nie
    pracowałem) to masz 100 wypłat. Dziś średnia jest weźmy 2.200 to masz
    220.000. Inna sprawa to przedawnienie.

  • 15. Data: 2004-10-22 12:16:22
    Od: cherokee <c...@a...able.pl>

    Radosław S wrote:

    > Jeżeli ktoś porzyczył w 1986r 1600000zł to dziś w sumie ile powinien
    > zwrócić??

    Przelicz to sobie przy pomocy danych z rocznika statystycznego - np. wg
    zarobków jakiejś w miarę stabilnej grupy zawodowej - np. administracji
    rządowej, czy nauczycieli. (stabilnej=nie stracili/nie zyskali na
    statusie materialnym)
    Policz ile to było ich pensji wtedy i przelicz wg obecnych pensji.

    pozdr

    cherokee