  • 1. Data: 2004-10-12 10:26:52
    Temat: Jaką wartość na dzień dzisiejszy ma...
    Od: "Radosław S" <r...@t...pl>

    Witam,

    potrafi ktoś mi powiedzieć jaką wartość na dzień dzisiejszy ma kwota 1600000
    zł z roku 1986??

    Jeżeli ktoś porzyczył w 1986r 1600000zł to dziś w sumie ile powinien
    zwrócić??

    Oczywiście pytam o kwotę w przybliżeniu.

    Radek

  • 2. Data: 2004-10-12 10:46:14
    Temat: Re: Jaką wartość na dzień dzisiejszy ma...
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    Użytkownik "Radosław S" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeżeli ktoś porzyczył w 1986r 1600000zł to dziś w sumie ile powinien
    > zwrócić??
    >
    > Oczywiście pytam o kwotę w przybliżeniu.

    160 zł, nie licząc odsetek.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-10-12 10:52:09
    Od: "Radosław S" <r...@t...pl>

    Kiedyś za tą kwote można było kupić dom... a dzić co .. napewno tak ma być
    "cztery zera ciach..." ??

  • 4. Data: 2004-10-12 10:55:21
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Radosław S <r...@t...pl> w poscie
    news:ckgbie$3em$1@news.onet.pl napisal, co nastepuje:

    Jesli bez odsetek, to 160 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 5. Data: 2004-10-12 11:08:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-12 12:52, Radosław S rzecze:
    > Kiedyś za tą kwote można było kupić dom... a dzić co .. napewno tak ma być
    > "cztery zera ciach..." ??

    Nie, nie ma takiego przełożenia.
    Na moje oko na dziś to by było około 100-150 tys. złotych

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 6. Data: 2004-10-12 11:11:36
    Od: Arek <a...@e...net>

    Dnia 2004-10-12 12:26, Radosław S rzecze:

> [...]
    > zł z roku 1986??
    >
    > Jeżeli ktoś porzyczył w 1986r 1600000zł to dziś w sumie ile powinien

    Sprawdź ile wtedy wynosiła średnia pensja, podziel przez to przez tą kwotę
    i wyjdzie Ci ile dzisiejszych pensji powinieneś wziąć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy

  • 7. Data: 2004-10-12 11:17:22
    Od: "Blazej Szymon Patrzalek" <b...@s...info_usunto>

    Witam !

    mysle, ze ok 100 tys. PLN

    pozdrawiam
    Blazej Szymon Patrzalek

  • 8. Data: 2004-10-12 11:17:25
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Arek <a...@e...net> w poscie news:ckge58$e03$1@news.onet.pl
    napisal, co nastepuje:

    > Sprawdź ile wtedy wynosiła średnia pensja, podziel przez to przez tą
    > kwotę i wyjdzie Ci ile dzisiejszych pensji powinieneś wziąć.

    No ale na jakiej podstawie chcesz to rewaloryzowac???

    POzdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2004-10-12 11:20:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Radosław S napisał:

    > Jeżeli ktoś porzyczył w 1986r 1600000zł to dziś w sumie ile powinien
    > zwrócić??

    Raczej nie musi oddać ;)
    Przedawnienie ;)

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 10. Data: 2004-10-12 11:22:35
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > Raczej nie musi oddać ;)