  • 1. Data: 2006-02-21 16:38:07
    Temat: Jaki NIP dla eksportu towaru dla klientów indywidualnych
    Od: Tarcamion <t...@t...pl>

    Chciałbym sprzedawać towary za pomoca eBay do UK i innych krajów. Mam
    pytanie. Czy potrzebuję NIP Europejski, czy wystarczy zwykły?
    Ile się płaci za nadanie NIPu UE i czy są jakieś dodatkowe koszty
    umożliwienia eksporu do krajów UE
    --
    Pozdrowienia, Maciek

  • 2. Data: 2006-02-21 23:59:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 21 Feb 2006, Tarcamion wrote:

    > Chciałbym sprzedawać towary za pomoca eBay do UK i innych krajów. Mam
    > pytanie. Czy potrzebuję NIP Europejski, czy wystarczy zwykły?

    Rzuć okiem na zapisy w ustawie, sławetny art.23.2 :)
    Do pewnego limitu (określonego przez państwo przeznaczenia)
    dostawę *można* traktować jak sprzedaż krajową. Oczywiście
    liczy się suma dostaw i albo-albo (wszystkie, a nie wybiórczo).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)