  • 1. Data: 2006-02-21 15:47:20
    Temat: Rozliczenie 2005
    Od: "Bogdan Marcinkowski" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Przez 11 miesiecy ubiegłego roku nie miałem dochodu. W grudniu znalazłem
    prace i za przepracowany miesiąc pracodawca dał mi PIT 11. Czy jeżeli nie
    przekroczyło sie w 2005 roku dochodu 2700......... jest obowiązek
    rozliczenia sie z fiskusem czy nie muszę tego robić. Słyszałem różne wersje
    na ten temat np: że jeżeli dostałem od pracodawcy PIT to niezależnie że mój
    dochód w zeszłym roku był bardzo mały muszę złożyć PIT za 2005 rok w US,
    inna wersja to taka że jeżeli nie przekroczyłem kwoty wolnej od podatku to
    nie muszę składać PITu. Która z tych wersji jest prawidłowa?
    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2006-02-21 16:58:57
    Temat: Re: Rozliczenie 2005
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bogdan Marcinkowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dtfcpo$ffu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > że jeżeli nie przekroczyłem kwoty wolnej od podatku to nie muszę
    > składać PITu. Która z tych wersji jest prawidłowa?

    Pierwsza (powinienes zlozyc i otrzymac zwrot podatku, ktory zaplacil
    za Ciebie platnik podatku).

    marekz

  • 3. Data: 2006-02-21 22:22:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Bogdan Marcinkowski wrote:
> [...]
    > inna wersja to taka że jeżeli nie przekroczyłem kwoty wolnej od podatku to
    > nie muszę składać PITu. Która z tych wersji jest prawidłowa?

    Taka, że musisz złożyć pit.
    Po drugie to ci się opłaca bo jeszcze dostaniesz zwrot.
    O ile w przedszkolu nauczyli cię cyferek, to wystarczy je przeklepać.
    Program jest tu. www.pity.pl