  • 1. Data: 2005-04-25 19:01:45
    Temat: Karta Podatkowa raz jeszcze i nie tylko.
    Od: "oleander" <o...@c...com>

    Witam
    Z tego co poczytałem wiem że rozliczając się na KP nie mogę
    rozliczać się z żoną za okres w którym jestem na KP, ale...
    na KP jestem od czerwca płacę składki złożyłem deklaracje
    temat zamknięty.
    Za to do czerwca byłem na umowę o pracę, po telefonie do US
    dowiedziałem się że mam złożyć PIT-37 za ten okres.

    Czy mogę w tym przypadku rozliczyć się z żoną??()

    Pozdrawiam
    Oleander

  • 2. Data: 2005-04-26 22:15:39
    Temat: Re: Karta Podatkowa raz jeszcze i nie tylko.
    Od: "oleander" <o...@c...com>

> [...]
    > dowiedziałem się że mam złożyć PIT-37 za ten okres.
    >
    > Czy mogę w tym przypadku rozliczyć się z żoną??()

    A wystuacji gdybym był w styczniu na karcie i resztę roku na umowie ??