  • 1. Data: 2004-04-04 10:11:00
    Temat: VAT a umowy zlecenia
    Od: retro <r...@o...pl>

    \"Wydaje się, że nie będą objęte VAT takie umowy, w których wyraźnie określono
    warunki jej wykonywania, wynagrodzenia i odpowiedzialności. Jednak taka ogólna
    definicja przyczynić się może do powstania sporych rozbieżności interpretacyjnych,
    co z pewnością zakłóci sen szarego podatnika.\" ???????????????
    Więc kto ma to wiedzieć? Ustawa nie jest jasno sprecyzowana, więc każde z nas ma
    własnej wykładni dokonywać? Ja chcę wiedzieć wprost, czy będę musiał płacić VAT od
    umów zlecenia czy nie, a nie jestem zatrudniony na żadną umowę o pracę. Może ktoś z
    Was potrafi dokonać odpowiedniej wykładni ustawki.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-04-04 13:04:43
    Temat: Re: VAT a umowy zlecenia
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "retro" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    taka ogólna definicja przyczynić się może do powstania sporych rozbieżności
    interpretacyjnych, co z pewnością zakłóci sen szarego podatnika.\"
    ???????????????
> [...]
    o pracę. Może ktoś z Was potrafi dokonać odpowiedniej wykładni ustawki.

    Moze i potrafi, ale i tak najwazniejsza jest wykladnia MF, US i moze kiedys
    NSA...
    A tak, to pozostaje Ci:
    1. zmienic kraj
    2. nie chciec
    3. czytac Rzepe, PB i inne wazne (np. Inforu)
    4. nie dawac sie urzedasa i przyjac, ze na dzis od umowy zlecenia/o dzielo
    jezeli jest prawidlowo skonstruowana VAT nie ma...

    :-)

    Pozdrawiam
    LG