  • 1. Data: 2004-04-04 13:26:45
    Temat: [banał] Aktualne ZUS-y - czy prawidłowo obliczyłem?
    Od: "Latet" <l...@x...pl>

    Witam,

    Czy prawidłowo obliczyłem wysokość składki
    "społecznej" ZUS płaconej do 10 kwietnia (za marzec):

    Społ: 504,09 zł ( = 266,66 + 177,59 + 33,47 + 26,37)

    Przy okazji:
    Zdrow: 153,57 zł
    FP: 33,47 zł

    Czy porprawnie obliczyłem skumulowane wartości wpisywane
    na PIT-5 "za marzec" (FP w KPiR, wiec tu nie uwzględnione):

    od dochodu: 1434,66 zł
    od podatku: 408,30 zł

    Będzie miło, jak ktoś potwierdzi, że wyszło tak samo....
    a przecież tysiące osób liczą teraz to samo ;-)

    (Oczywiscie odnosi sie to do "czystej" modelowej sytuacji:
    1-os DG, bez pracowników, bez zwolnień, bez dodatkowych form zarobku
    właściciela).

    Dzieki,

    Pozdrawiam,

    latet

  • 2. Data: 2004-04-04 13:31:00
    Od: "Latet" <l...@x...pl>

    Skoro juz pytam o takie rzeczy, to jeszcze, pozwólcie,
    że upewnię się czy dobrze obliczyłem roczne składki ZUS
    za rok 2003, czyli to co obecnie potrzebne jest do wypełnienia
    rocznego PIT-36:

    od dochodu: 5768,58 zł
    od podatku: 1463,83 zł

    (zakładając, że FP był "kosztem" w KPiR).

    Zgadza się?

    Dzieki,

    latet

  • 3. Data: 2004-04-04 15:16:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    www.pit.pl

  • 4. Data: 2004-04-04 16:29:41
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Latet napisał:
> [...]
    >
    > (Oczywiscie odnosi sie to do "czystej" modelowej sytuacji:
    > 1-os DG, bez pracowników, bez zwolnień, bez dodatkowych form zarobku

    Ok
    a na przyszlosc polecam ten link:
    http://www.pit.pl/pages/i/300.php
    pozdrawiam