  • 1. Data: 2003-07-21 11:03:29
    Temat: Problem
    Od: "Karina" <k...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Czy wie ktoś jak powinno wyglądać rozliczanie się w przypadku założenia dz
    iałalności takiej jak:
    chcę brać w komis wózki, foteliki i łóżeczka dziecięce i sprzedawać je. Jak
    to rozliczać?
    A co zrobić w przypadku gdy taki towar jest sprowadzony zza zachodniej gra
    nicy? i płacę tam w innej walucie?

    Czy rachunkowość tej działalności to może być Książka Przych i Rozch.?

    Dziękuję za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam.
    Karina

  • 2. Data: 2003-07-21 20:49:24
    Temat: Re: Problem
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jul 2003, Karina wrote:

    >+ Witam wszystkich.
    >+ Czy wie ktoś [...]
    >+ chcę brać w komis wózki, foteliki i łóżeczka dziecięce i sprzedawać je. Jak
    >+ to rozliczać?

    Oglądałaś już:
    http://groups.google.com/groups?as_oq=komis%20komisu
    &ie=ISO-8859-2&as_ugroup=*.podatki&lr=&as_drrb=b&as_
    mind=12&as_minm=1&as_miny=2001&as_maxd=21&as_maxm=7&
    as_maxy=2003&num=100&hl=pl

    ... ?

    [...]
    >+ Czy rachunkowość tej działalności to może być Książka Przych i Rozch.?

    Na KPiR można "niemal wszystko" (no, bank np. musi być S.A. czyli
    PK :)) nie licząc przypadków gdzie osobno jest koncesja.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)