    From: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaki forumlarz NIP1 czy NIP3
    Date: Sun, 29 Apr 2007 11:09:43 +0200

    Skladam roczny pit i poniewaz zmienilem miejsce zamieszkania to skladam go
    do innego US niz w roku poprzednim. Prowadze rowniez DG i jest ona
    zarejestrowana pod adresem "nalezacym" do starego US. Rozumiem ze powinienem
    zlozyc formularz NIP ale nie bardzo wiem ktory. Co prawda NIP1 jest dla osob
    prowadzacych DG ale ja nie zmienilem nic zwiazanego z DG (dg ciagle podlega
    pod "stary" US i tam place podatki i wysylam VAT-7), tylko miejsce
    zamieszkania, a to jest istotne w PIT od dochodow osobistych. Pytanie ktory
    formularz NIP mam dolaczyc do PIT-36 ?

    Daniel