  • 11. Data: 2012-04-11 18:53:24
    Temat: Re: Jaki podatek od sprzedaży akcji pracownicej PGE
    Od: "j@nek" <m...@g...com>

    On 21 Mar, 01:15, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Jesli jest "staje sie kosztem z momentem (kolejnej) sprzedaży", to nie
    > ma znaczenia.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    W moim Urzędzie Skarbowym Łódź-Bałuty urzędniczka udzieliła
    informacji, że podatek PCC (od czynności cywilno prawnych) związany z
    zamianą akcji jak najbardziej można doliczyć do kosztów uzyskania
    przychodów, o czym donoszę. Tak wyliczone koszty uzysku przychodu
    wstawiłem do PIT38 i wysłałem Internetem uzyskując tzw UPO.
    Pozdrawiam
    JM