  • 1. Data: 2003-08-20 10:02:06
    Temat: Re: Jaki program do obsługi małej firmy?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Piotrek wrote:
    > (...) I mam pewien
    > problem z wyborem odpowiedniego programu który pomógł by mi to wszystko
    > załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
    > osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.

    Do KPiR Księga Express
    www.tgsoft.pl
    kosztuje grosze, używam i jestem zadowolonym.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2003-08-20 10:23:36
    Temat: Jaki program do obsługi małej firmy?
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam i prosze o porade,
    posiadam działalność gospodarczą (2 lokale gastronomiczne typu kebab),
    zatrudniam 5 osób, do tej pory wszystkie sprawy typu zus, US i KPiR zlecałem
    firmie typu biuro rachunkowe, (płaciłem za to 1000zł /mc), ale jako że
    wydaje mi sie to troche dużo postanowiłem sam się tym zająć. I mam pewien
    problem z wyborem odpowiedniego programu który pomógł by mi to wszystko
    załatwiać, co byście mi polecili?, ewentualnie odradzili zajmowanie się tym
    osobie nie będącej z zawodu ekonomistą/księgowym.

    z góry dziękuje
    Piotr

  • 3. Data: 2003-08-20 13:51:19
    Od: "sabina" <s...@m...icpnet.pl>

    doradzam znalezienie tańszego biura rachunkowego, prowadzenie przez osobę
    nie znającą przepisów podatkowych może doprowadzić do większych kosztów niż
    1000,00 miesięcznie, zapewniam.

    pozdrawiam
    Sabina

  • 4. Data: 2003-08-24 22:32:08
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>

    maup wrote:

    > Do KPiR Księga Express
    > www.tgsoft.pl
    > kosztuje grosze, używam i jestem zadowolonym.

    Właśnie obejrzałem. Jeśli się ktoś zdecyduje, to może się okazać,
    że powinien wziąć Express "Pro" (za Pro dopłata 1,5 x "grosze").
    W "standard" np. niet dowodów wewnętrznych i ewidencji środków trwałych.
    Zdecydowanie przed zakupem obejrzeć porównanie funkcjonalności obu
    wersji na łebie producenta.

    Pozdrowienia,
    Jurek