  • 1. Data: 2003-08-20 07:48:01
    Temat: absolwent, wlasna dzialanosc i refundacja - jak to rozliczac ?
    Od: "Michal" <s...@g...univ.gda.pl>

    Witam

    jako absolwent rozpoczalem wlasna dzialanosc gospodarcza. Zastanawiam sie
    teraz jak rozliczyc refundacje skladki rentowej i wypadkowej z urzedu pracy.
    Moj dochod brutto (z KPiR) wyniosl 1112 zl wiec 1112x0,19=306 zl podatku dla
    US. Do ZUSu odprowadzilem 400zl(jestem zwolniony ze skladki emerytalnej) i
    dalej:

    306zl-400zl = -94zl czyli w tym momencie nie musze placic podatku
    dochodowego, ale dalej: urzad pracy refunduje mi skladke rentowa i wypadkowa
    w wysokosci okolo 120 zl - czy to jest moj przychod ? czy bede musial
    wplacic z tytulu PIT sume:

    -94zl + 120zl = 26 zl

    z gory dzieki za pomoc i wyjasnienia
    pozdrawiam