  • 1. Data: 2004-01-18 08:35:27
    Temat: Jaki udział wpisać w PIT B?
    Od: "N." <n...@w...buziaczek.pl>

    W 2003r. miałam zamiar jeszcze z dwoma wspólnikami rozpocząć działalność jak
    spółka S.C. Jednak po uzyskaniu REGONu, NIPu i wpisu do ewidencji,
    działalności tej nie rozpoczęliśmy, ale ja nie zlikwidowałam tej
    działalności (nie wykreśliłam jej). Tak więc jako S.C. nie osiągnęłam,
    żadnego przychodu. Wiem, że muszę rozliczyć się na PIT 36, i wypełnić PIT B.
    Moje pytanie! Jaki udział podatnika mam wpisać w przychodach spółki? 33,33?
    czy 0? Bo wszystkie wartości będą zerowe... jeśli chodzi o przychody, KUP i
    dochód? I czy dane od Ramki C mam wypisywać, zgodnie jakie były we wpisie? Z
    góry dziękuję.

  • 2. Data: 2004-01-20 10:12:42
    Temat: Re: Jaki udział wpisać w PIT B?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Jan 2004, N. wrote:

    >+ W 2003r. miałam zamiar jeszcze z dwoma wspólnikami rozpocząć działalność jak
    >+ spółka S.C.

    To w umowie był określony udział w zyskach - taki wpisujesz.
    Jak w umowie nie było - to wg K.C. przyjmuje się "udziały równe",
    czyli po 1/3

    pozdrowienia, Gotfryd