  • 1. Data: 2004-01-18 01:22:11
    Temat: Platnik 6.0???
    Od: "mali" <a...@i...pl>

    Witam

    Zassalem Platnika ze strony ZUS-u - zainstalowalem (na 98SE i 2000 Prof) i
    co gdy loguje się do programu pojawia się komunikat w zależności od daty:
    "180-1-2004 is not a valid date". Czy miał ktoś podobny problem i jak temu
    zaradzić?

    Pozdro
    Mali

  • 2. Data: 2004-01-18 01:23:45
    Temat: Re: Platnik 6.0???
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello mali,

    http://ag.bocznica.org

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-01-18 05:18:04
    Od: "mali" <a...@i...pl>

    Sorki, że pytalem bylo wczesniej!

    Pozdro
    mali

  • 4. Data: 2004-01-20 10:41:21
    Od: "YOU_rek" <b...@p...com.pl>

    > Sorki, że pytalem bylo wczesniej!
    >
    > Pozdro
    > mali

    Przejrzałem grupę wstecz i znalazłem tylko fragmenty wypowiedzi,
    z których wnioskuję że przed instalacją należy zmienić datę systemową na
    ubiegły rok ?

    Proszę potwierdź.
    Pozdr. YOU_rek

  • 5. Data: 2004-01-20 19:57:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 20 Jan 2004 11:41:21 +0100, "YOU_rek" <b...@p...com.pl>
    wrote:

    >Przejrzałem grupę wstecz i znalazłem tylko fragmenty wypowiedzi,
    >z których wnioskuję że przed instalacją należy zmienić datę systemową na
    >ubiegły rok ?
    Ja instalowalem w styczniu z data styczniowa i wszystko dziala dobrze
    (baza SQL).

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl