  • 1. Data: 2003-11-28 23:21:34
    Temat: Jakie sa oplaty przy imporcie samochodu z Niemiec ??
    Od: "Krzysiek" <p...@t...pl>

    Witam,
    ostatnio przegladalem niemiecka strone z ofertami samochodow
    www.autoscout24.de ,
    fiat uno kosztuje w granicach 20-100euro (!),
    mam pytanko czy w niemczech naprawde sa tak niskie ceny tych samochodow ?
    Jakie warunki musi spelniac samachod abym mogl go przywiezc do polski i
    zarejestrowac??
    Jakie oplaty czekaja mnie na granicy ?
    Clo ? Akcyza ? jakies inne podatki ?
    Jaka jest ich wysokosc ?
    Czy zostana one zniesione po 1 maja 2004 ??

    sorry za lamerskie pytania ale jestem zielony w tym temacie.

    K.P.