  • 1. Data: 2004-12-12 22:01:33
    Temat: Jakii symbol PKWiU ? Jaka stawka VAT ?
    Od: "Kamil" <k...@i...pl>

    Witam,

    Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą.
    Działalność polega na pozyskiwaniu klientów dla szkoły językowej.
    Moje wynagrodzenie to prowizja od miesięcznej wartości faktur zapłaconych
    szkole przez pozyskanych przeze mnie klientów.
    Ponieważ nie są to duże kwoty wynagrodzenie za moje usługi pobieram raz w
    roku.

    I teraz mam mały problem. Muszę wystawić fakturę VAT, a mam kilka
    wątpliwości:

    1. Jaki numer PKWiU powinienem wpisać na fakturze VAT ? (numer PKD
    działalności gospodarczej to 74.84.B)
    2. Jaka jest stawka podatku VAT za wykonaną przeze mnie usługę ? ( 0% czy
    też Zwolnione, a może sie mylę i ma być 22%)
    3. Co wpisać na fakturze w polu "Nazwa towaru lub usługi" ? (czy mogę
    napisać np.: Prowizja za okres kwiecień - listopad od pozyskanych klientów
    ?)

    Jeśli ktoś zna odpowiedzi na powyższe pytania to bardzo proszę o pomoc.

    Z góry dziękuję