  • 1. Data: 2005-06-23 22:04:16
    Temat: Jedna kopia umowy?
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Witam

    Zatrudniłem się zdalnie w umowie o dzieło w pewnej firmie... poprosiłem o
    wysłanie umowy i... dostałem jeden egzemplarz podpisany przez
    zleceniodawcę... Dlaczego jeden? Zawsze dostawałem dwa. Czy jeden jest
    cokolwiek warty?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-23 23:09:47
    Temat: Re: Jedna kopia umowy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jun 2005, Paweł wrote:

> [...]
    > + wysłanie umowy i... dostałem jeden egzemplarz podpisany przez
    > + zleceniodawcę... Dlaczego jeden? Zawsze dostawałem dwa. Czy jeden jest

    Zastanów się: masz na piśmie umowę.
    Co cię obchodzi czy "oni" swój egzemplarz np. zgubili ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)