  • 1. Data: 2005-06-23 10:36:36
    Temat: Riksza - jaka to działalność?
    Od: "tomek" <t...@t...pl>

    Witam.
    Jaką działalność (chodzi o klasyfikację) trzeba załozyć, żeby móc
    legalnie jeździć taksówką rowerową (rikszą)? Zadałem to pytanie w US, także
    w wydziale gminy w ewidencji działalności gosp. i nie wiedzieli. Chodzi o
    płacenie podatków - czy to by było na ryczałt czy inaczej (ale jak w takim
    razie ewidencjonować przychód?).
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2005-06-23 10:54:26
    Temat: Re: Riksza - jaka to działalność?
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    > Witam.

    Cześć

    > Jaką działalność (chodzi o klasyfikację) trzeba załozyć, żeby móc
    > legalnie jeździć taksówką rowerową (rikszą)?

    Przewóz osób?? :-)