  • 1. Data: 2005-06-23 11:03:18
    Temat: Kupowanie na ebay
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    Witam serdecznie.

    Chcialbym kupowac towar w USA na ebay. Chcialbym kupowac na firme.
    W zwiazku z tym mam kilka pytan.
    Czy jest jakas mozliwosc udokumentowania zakupu na ebay gdy kupuje od osoby
    prywatnej. Czy wydrukowane potwierdzenie z kwota, ktore dostaje mailem z
    ebay wystarczy?

    FeliX

  • 2. Data: 2005-06-23 11:49:11
    Temat: Re: Kupowanie na ebay
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello FeliX,

    Thursday, June 23, 2005, 1:03:18 PM, you wrote:

> [...]
    > prywatnej. Czy wydrukowane potwierdzenie z kwota, ktore dostaje mailem z

    Hmmm... Sprzedawca na ebay.com ma możliwość wysłania do Ciebie
    mailem rachunku (send invoice) - to powinno wystarczyć. Ale pozostają
    sprawy cła i VATu...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-06-23 12:15:44
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    > Hmmm... Sprzedawca na ebay.com ma możliwość wysłania do Ciebie
    > mailem rachunku (send invoice) - to powinno wystarczyć.

    Czy na pewno to wystarczy?

    Pozdrawiam
    FeliX

  • 4. Data: 2005-06-23 13:26:15
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello FeliX,

    Thursday, June 23, 2005, 2:15:44 PM, you wrote:

    > Czy na pewno to wystarczy?

    A dlaczego miałoby nie wystarczyć?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2005-06-24 06:14:42
    Od: "FeliX" <f...@a...pl>

    > A dlaczego miałoby nie wystarczyć?

    Czy urzad skarbowy nie doczepi się do takiej formy potwierdzenia zakupu na
    firme?

    Pozdrawiam
    FeliX

  • 6. Data: 2005-06-27 22:32:31
    Od: "xxx" <w...@w...pl>

    > Hmmm... Sprzedawca na ebay.com ma możliwość wysłania do Ciebie
    > mailem rachunku (send invoice) - to powinno wystarczyć. Ale pozostają
    > sprawy cła i VATu...
    Tym zajmie sie Urzad Celny. Z e-bay'em klopot jest inny: prawidlowosc (wg
    naszych Urz. Celnych) faktury (np. zdefiniowanie waluty, kraju pochodzenia,
    itd)

    xxx