  • 1. Data: 2003-04-23 15:40:23
    Temat: sprzedaz samochodu
    Od: marcin & aneta <n...@s...pl>

    witam

    jesli sprzedam samochod kupiony w salonie po 2 miesiacach uzytkowania
    to czy bede musial zaplacic jakis podatek czy cos w tym stylu. kiedys
    obilo mi sie o uszy ze jesli sprzeda sie nowozakupiony samochod w
    ciagu 2 lat to cos tam trzeba zaplacic. moze mnie ktos oswiecic ?

  • 2. Data: 2003-04-23 16:05:13
    Temat: Re: sprzedaz samochodu
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > obilo mi sie o uszy ze jesli sprzeda sie nowozakupiony samochod w
    > ciagu 2 lat to cos tam trzeba zaplacic. moze mnie ktos oswiecic ?

    podatek dochodowy placi sie do 0,5 roku od zakupu, od zysku jaki sie na tym osiagnie

  • 3. Data: 2003-04-23 16:24:14
    Od: marcin & aneta <n...@s...pl>

    On Wed, 23 Apr 2003 16:05:13 GMT, "Slayer" <a...@o...pl> wrote:

    >podatek dochodowy placi sie do 0,5 roku od zakupu, od zysku jaki sie na tym osiagnie

    a ja slyszalem ze jesli w ciagu pierwszego roku to iles tam % od
    wartosci samochodu
    drugiego iles tam
    i trzeciego iles tam

    ale nie wiem dokladnie ile i czy to wogole jest prawda

  • 4. Data: 2003-04-23 16:25:51
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

> [...]
    > drugiego iles tam
    > i trzeciego iles tam
    >
    > ale nie wiem dokladnie ile i czy to wogole jest prawda

    nie prawda, przy sprzedazy po uplywie 0,5 roku od zakupu podatku nie ma

  • 5. Data: 2003-04-23 17:13:08
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    Slayer napisał(a):

    > nie prawda, przy sprzedazy po uplywie 0,5 roku od zakupu podatku nie ma

    A jesli dostalem (nie kupilem) samochod i przerejestrowalem go na siebie i
    jak go chce sprzedac to tez obowiazuje 0,5 roku?
    rajusan

  • 6. Data: 2003-04-23 18:04:05
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    > A jesli dostalem (nie kupilem) samochod i przerejestrowalem go na siebie i
    > jak go chce sprzedac to tez obowiazuje 0,5 roku?
    > rajusan

    TAK

    JAcek