  • 1. Data: 2006-09-12 19:31:28
    Temat: K R i R dodatkowe papiery
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Jako koszt reprezentacji i reklamy mam obecnie PenDrive`a za 70 zl, który
    poszedł jako prezent dla kontrahenta
    Czy muszę brać od tak "obdarowanego" kontrahenta jakies "kwity" na przyjęcie
    tego Pen Drive, czy wystarczy odpowiednio opisana faktura zakupu?
    Czy wogóle do KRiR muszę zawsze brac pokwitowanie np. od klienta
    zaproszonego na obiad, że był obecny i zjadł w/w obiad?
    jacek

  • 2. Data: 2006-09-12 19:47:29
    Temat: Re: K R i R dodatkowe papiery
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przyjęcie
    > tego Pen Drive, czy wystarczy odpowiednio opisana faktura zakupu?

    A nie lepiej sobie go bylo wziac jako normalny koszt?
    Z obiadem tego juz raczej nie zrobisz...

    Pozdrawiam
    SDD