  • 1. Data: 2006-09-12 17:05:56
    Temat: płatność SMS-em
    Od: "DI" <k...@w...pl>

    Witam i proszę o podpowiedź

    Planuję sprzedawać publikacje swojego autorstwa za pośrednictwem internetu.
    Płatność miałaby odbywać się SMS-em.

    W jakiej formie mogę rozliczać się z urzędem skarbowym. Czy konieczne jest
    założenie działalności gospodarczej?

    dziękuję

    Katarzyna

  • 2. Data: 2006-09-12 18:37:03
    Temat: Re: płatność SMS-em
    Od: adx <a...@c...pl>

    DI napisał(a):
    > Planuję sprzedawać publikacje swojego autorstwa za pośrednictwem internetu.
    > Płatność miałaby odbywać się SMS-em.

    Na przykład cashbill.pl, kody.wapacz.pl, allpay.pl - rozliczenia przez
    umowę-zlecenie/o dzieło (os.fiz.niepr.) lub f. VAT

  • 3. Data: 2006-09-12 19:38:43
    Od: "AT" <k...@w...pl>

    A czy można jaśniej z tym rozliczeniem podatkowym ?

  • 4. Data: 2006-09-12 19:56:41
    Od: adx <a...@c...pl>

    AT napisał(a):
    > A czy można jaśniej z tym rozliczeniem podatkowym ?

    Osoby fizyczne nieprowadzące DG rozliczają się w oparciu o umowę
    (zlecenie lub o dzieło), czyli wystarcza wysłanie wydrukowanej i
    podpisanej (generator na stronie) do siedziby firmy. Innych formalności
    nie ma, poza późniejszym wpisaniem tego na rozliczeniu rocznym (PIT-37)