  • 11. Data: 2004-11-15 12:25:59
    Temat: Re: złożenie PIT-5 po terminie, 16artKKS a mandacik karny...
    Od: "monia" <m...@o...pl>

    > On Mon, 15 Nov 2004, monia wrote:
    > [...]
    >
    > Ale wKF: przy PIT-4 US *nie ma* "udokumentowanej wiedzy" że
    > miał on być złożony !

    Hmmm faktycznie, masz rację.. gdyby np. nagle wszyscy pracownicy mi odeszli
    z pracy, to przecież nie musiałabym składać PIT-4 i nie mieliby się o co
    czepiać.. he.. faktycznie 1
    No ale fakt faktem, że np. w trakcie kontroli i tak by wylazło, więc wolałam
    się do grzechu przyznać, żeby nie było :)

    > Może jak urzędujesz w dużej firmie
    > to ci to dziwnie wygląda, ale np. ode mnie czasem dostawał,
    > czasem nie... ;)

    Hmm, pewnie mówisz o sytuacji, którą podałam w przykładzie ?

    > A przy PIT-5 który NIE jest 1. w roku oraz braku informacji
    > o zakończeniu DG urząd "ma wiedzę"... :[

    Heheh z tym to ja w ogóle kiedyś hita zrobiłam.. Gdzieś w środku któregoś
    roku, za któryś miesiąc zamiast wpisać skumulowane sumy przychodów i
    kosztów, to mnie się wpisało nie wiem skąd i nie wiem jak, bo robię za
    pomocą programu.. wpisało mnie się tylko sumy za dany miesiąc...
    Hehehe to był ale przysłowiowy zonk.. zorientowałam się w momencie
    sporządzania deklaracji za następny miesiąc...
    Ale było tłumaczenia uhhhh.. gorzej niż z tym PIT-4.. tylko że tu nie
    pisałam ćzynnego żalu, a chyba ze cztery razy robiłam korekty wraz z
    wyjaśnieniem...
    Ała :(

    > *** PODANIE ***
    > Jakbyście tak z lekka cytaty przycinali... ;)

    hehehe oki :)
    Pozdrowienia.

  • 12. Data: 2004-11-16 17:47:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]
    >+ > czasem nie... ;)
    >+
    >+ Hmm, pewnie mówisz o sytuacji, którą podałam w przykładzie ?

    Bardzo podobnej :)
    Ale do tego się sprowadza.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd