  • 21. Data: 2002-01-22 20:33:41
    Temat: Re: KONTROLA z US
    Od: "RM" <r...@g...pl>

    ODPOWIADAM Z PRZYJEMNOŚCIĄ

    TRAFIŁEM CHYBA BARDZO DOBRZE. PANIE Z KONTROLI JAKBY NIE BYLO BYŁY BARDZO
    MIŁE, POMIMO ŻE O TYM URZĘDZIE SŁYSZAŁEM NAJGORSZE ZDANIE. PANIE WYJAŚNIŁY
    ŻE NIEWDZĄC ŻADNYCH NIEPRAWIDŁOWOŚCI PRZYSŁUGUJE MI ZWROT VATU (
    SPRAWOZDANIE Z KONTROLI DOSTAŁEM). STWIERDZIŁY ŻE NAWET ZA DUŻO WYJAŚNIŁEM
    ( ZA DUŻO LITEREK) PO CO W MOJEJ DZIALALNOŚCI POTRZEBNY MI SAMOCHÓD
    CIĘZAROWY. SPODZIEWALY SIĘ KRÓTSZEJ ODPOWIEDZI.

    JEDNOCZEŚNIE CHCE PODZIĘKOWAĆ WSZYSTKIM GRUPOWICZOM ZA PODPOWIEDZI.
    SERDECZNIE DZIĘKI ZA POMOC.

    JESTEM NAPRAWDĘ HAPPY. TO PRZECIEŻ KUPA PIENIĘDZY

    ROBERT

  • 22. Data: 2002-01-22 22:34:02
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jan 2002, RM wrote:

    >+ ODPOWIADAM Z PRZYJEMNOŚCIĄ

    -:)
    Tylko dlaczego %^&*#$@!%^ #$#@$#%, @#%^#@@
    nie napisałeś co im napisałeś ?? Bo propozycje były różne !
    -:)

    >+ JESTEM NAPRAWDĘ HAPPY. TO PRZECIEŻ KUPA PIENIĘDZY

    To też: -:)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    CC: do autora, bo pewnie przestał czytać grupę :)

  • 23. Data: 2002-03-02 15:44:54
    Od: "Anna Kowal" <a...@w...ipl.net>

    Użytkownik RM <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2bt7s$a2g$...@n...tpi.pl...

    To nie wiąże się ze sprzedaza towarow.Raczej z rodzajem dzialalnosci.W
    Twojej rzeczywiscie ciezarowy nie ma uzasadnienia.Mam taki pomysl
    :Tlumaczysz ze Jestes w trakcie poszerzania dzialalnosci /nie wykluczone ze
    musisz to uczynic, dopisac do DG np."Przeprowadzki"/ i jest uzasadnienie.Ze
    potem nie bedziesz tego robil to inna sprawa, nie ma chetnych na Twoje
    uslugi.
    Anusia.