  • Data: 2008-04-22 17:54:27
    Temat: KPIR ksiegowanie faktur zagranicz.
    Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Mam taki klopot. Jak zaksiegowac fakture zakupowa,zagraniczna ( towar
    handlowy na kwote zakladajac 1000USD).Faktura z dnia 10.03.08
    zaplacona tego samego dnia gotowka, towar przyszedl przez
    clo,sporzadzono deklaracje SAD, do mnie towar dotarl 15.04.08. Teraz
    kwestia
    -po jakim kursie ksieguje fakture
    -co z roznicami kursowymi

    Pytanie powstalo ze wzgledu na to,ze rozmawiajac z pewna osoba,ona
    stwierdzila ze fakture trzeba zaksiegowac po kursie celnym (ponoc tak
    jest w przypadku gdy towary przechodza przez clo) o dla mnie wydaje
    sie nieprawda,ze wzgledu na to,ze na tym trace (cena dolara spada)

    Seba