  • Data: 2004-12-16 01:43:09
    Temat: KPiR czy mozna
    Od: Tomi Mack <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    prowadzę sam DG nie zatrudniam nikogo czy skazany jestem na ręczne
    wpisywanie utargów dziennych do książki czy mogę wydrukować z exela mam
    zrobione identyczne tabelki jak w tej książce KPiR
    do tego utarg dzienny na blankietach mam wpisywany od reki.
    jeżeli nie to
    czy musze pisać utarg dzień w dzień w tej książce czy mogę sumę utargu z
    m/c skoro mam oddzielne dzienne blankiety

    mam rachunek za światło
    wystawiony w 10/12/2004
    za okres 12/11/2004-10/12/2004
    opłacony pieczątka 12/12/2004