  • 1. Data: 2004-01-21 13:16:15
    Temat: KPiR czy można ją zrobić na ksero.?
    Od: "W-J" <w...@W...gazeta.pl>

    Czy można pisać w książce zrobionej na ksero?
    Czy kartki muszą być zszyte (nie luźne), czy też przeszyte i zaplombowane.
    Jeśli nie to w którym roku przestali plombować?
    --
    W-J

  • 2. Data: 2004-01-21 22:07:22
    Temat: Re: KPiR czy można ją zrobić na ksero.?
    Od: "majura" <n...@s...com>

    > Czy można pisać w książce zrobionej na ksero?

    tak

    > Czy kartki muszą być zszyte (nie luźne),

    tak

    > czy też przeszyte

    tak

    > i zaplombowane.

    nie

    > Jeśli nie to w którym roku przestali plombować?

    po co Ci to - pracę piszesz ?
    w każdym razie dawno

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-01-22 11:15:26
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    majura wrote:

    > nie

    > po co Ci to - pracę piszesz ?
    > w każdym razie dawno

    W tym samym, w ktorymprzestalistrony steplowac..
    ok 9 10 lat temu

    > pozdrawiam

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-01-22 12:52:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jan 2004, majura wrote:

> [...]
    >+ tak
    >+
    >+ > Czy kartki muszą być zszyte (nie luźne),

    Ja z pytaniem wKF: czy uważasz że *zawsze* ?
    Konkretnie - mam na myśli przypadek kiedy prowadzone są "niezbędne
    ewidencje" (który zachodzą jeśli ktoś prowadzie ewidencje VAT :))
    i przepisy dopuszczają np. "wypełnianie do 20." lub też wręcz
    "drukowanie do 20." ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-01-22 14:08:36
    Od: "Adam" <1...@w...pl>

    > tak

    > tak
    Rozumiem, że zszyte zszywaczem , a jeśli przeszyte sznurkiem to jak to
    ma wyglądać?
    --
    Adam

  • 6. Data: 2004-01-22 14:35:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 Jan 2004, Adam wrote:
    [...]
    >+ Rozumiem, że zszyte zszywaczem ,

    "Fabrycznie drukowane" są właśnie tak przeszyte.
    Jak będziesz w okolicy US to się rozejrzyj - zazwyczaj rezydują
    tam punkty sprzedaży takich akcesorów.

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 7. Data: 2004-01-22 15:53:54
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > "Fabrycznie drukowane" są właśnie tak przeszyte.
    > Jak będziesz w okolicy US to się rozejrzyj - zazwyczaj rezydują
    > tam punkty sprzedaży takich akcesorów.

    Po cenie 2, 3 razy wiekszej niz w pobliskim sklepie papierniczym zazwyczaj
    :)