  • 1. Data: 2007-04-11 14:46:39
    Temat: KPiR i PIT 36, pomocy
    Od: "Chomik" <k...@t...pl>

    Mam pytanie dot. księgi przychodów i rozchodów,

    Wpisując dane grudniowe w KPiR pomyliłem się o jedną rubrykę, tj. wpisałem
    kilka wartości w niewłaściwych rubrykach (o jedną za wysoko). Jak to
    poprawić ?, skreślać itd. tak jak w rozporządzeniu ?, strasznie to będzie
    wyglądało.

    W związku z tym kolejne pytanie : składając PIT 36 powinienem przedłożyć
    również ksero ostatniej strony książki przychodów - czy to jest obowiązkowe
    ?, mam to ksero podpisać czy zamieścić rozpisane wartości na odrębnej
    stronie w miejscu na wpisy zdarzeń gospodarczych ?

    Z góry dzięki za wskazówki

    Darek

  • 2. Data: 2007-04-12 15:19:52
    Temat: Re: KPiR i PIT 36, pomocy
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Chomik" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za wysoko). Jak to poprawić ?, skreślać itd. tak jak w
    > rozporządzeniu ?, strasznie to będzie wyglądało.

    No albo poskreślaj, albo wyrwij tę kartkę i przepisz to sobie na
    następnej.

    > W związku z tym kolejne pytanie : składając PIT 36 powinienem
    > przedłożyć również ksero ostatniej strony książki przychodów -
    > czy to jest obowiązkowe

    Nie musisz niczego takiego dołączać.

    marekz

  • 3. Data: 2007-04-12 16:08:19

    Dnia 12-04-2007 o 17:19:52 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Chomik" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > No albo poskre?laj, albo wyrwij t? kartk? i przepisz to sobie na
    > nast?pnej.

    Zależy w jakim trybie prowadził ta KPiR,
    można zrobić korektę strony i wszystkich kolejnych,
    i dorzucić do kompletu. Dla grudnia to bułka z masłem.