  • 1. Data: 2007-04-11 11:56:18
    Temat: KASA FISKALNA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Gdzie znajde wzor zawiadomienia do naczelnika urzędu skarbowego, które
    trzeba złożyć przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania o liczbie kas i
    miejscu ich użytkowania, które podatnik zamierza stosować do
    ewidencjonowania.

    Adam

  • 2. Data: 2007-04-11 12:39:07
    Temat: Re: KASA FISKALNA
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.04.2007 Adamski <a...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > trzeba złożyć przed terminem rozpoczęcia ewidencjonowania o liczbie kas i
    > miejscu ich użytkowania, które podatnik zamierza stosować do

    'Ustawowego' wzoru chyba nie ma. W moim US mieli jakies takie skserowane
    formularze, ale ja napisalem zwykle pismo, podajac odpowiednie dane
    (znajdziesz w ustawie, albo w rozporzadzeniu o kasach) i lykneli bez
    problemu.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2007-04-11 13:43:35
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    A te 50% kwoty netto, ktore odliczam jest moim przychodem czy pomniejsza mi
    koszt?

    Adam

  • 4. Data: 2007-04-11 14:31:27
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.04.2007 Adamski <a...@w...pl> napisał/a:
    > A te 50% kwoty netto, ktore odliczam jest moim przychodem czy pomniejsza mi
    > koszt?

    Dobre pytanie (i trudne). :) Moim zdaniem nie jest ani przychodem, ani nie
    pomniejsza mozliwego do odliczenia KUP. Jest to po prostu ulga w innym podatku,
    przyznana pod pewnymi warunkami.

    Jezeli do VATu nie dolicza sie ulgi w podatku dochodowym zwiazanej z
    poniesionymi kosztami dostepu do Internetu, to nie widze powodu, dla
    ktorego ulga w VAT zwiazana kasa mialaby miec wplyw na podatek dochodowy.
    :) Ale moge sie mylic.
    --
    Samotnik