  • 1. Data: 2007-04-11 13:16:18
    Temat: Jak obliczyć wysokość ulgi odsetkowej
    Od: "Jola & Jacek" <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam pytanie czy ulgę odsetkową odlicza się po zakończeniu budowy, a
    dokładniej
    po otrzymaniu pozwolenia na zamieszkanie, czy też można ją odliczać za rok
    w którym płaciło się odsetki a budowa jeszcze nie była zakończona?
    Jak długo można korzystać z ulgi?
    Bank wystawił mi zaświadczenie na łączną kwotę zapłaconych odsetek w 2006r.
    Podał, że zapłacone odsetki dotyczą kredytu przeznaczonego na zakup działki
    budowlanej i budowy domu oraz na pokrycie kosztów prowizji bankowej.
    W jaki sposób wyliczyć odsetki od spłaty kredytu na budowę domu?
    Dodam, że najpierw był zaciągnięty kredyt na kupno działki, a potem drugi
    który
    spłacał pierwszy i z reszty pieniędzy finansował budowę domu.

    Pozdrawiam
    Jacek